2010-11-11

Jag är kanske sämst i världen på att blogga. Jag skyller det på att det händer minsta möjliga i mitt liv.
Egentligen händer det mycket, men inget som är kul för någon annan att läsa. :)

Den 25/12 åker heeela familjen till playa ingles (stavning). Det är våran julklapp av världens bästa mamma.
Det blir mamma,Erika, Elin, Jennie, Adrian, Jerker, Madicken, Emma och jag. Finns inga ord som kan beskriva hur glad jag är för det. Ska bli så skönt! Och så himla kul att vi allihop ska åka. Det enda som oroar mig lite just nu är hur det ska gå att flyga med Madickens öron. Eftersom det inte vart något problem sen hon plockade ut rören så ska det nog gå bra. :) Wiiie vad jag längtar!

I förrgår kom det snö till Hjo, massvis! Det blevpanik-inhandla termobyxor till Madicken. Det skötte hennes far dock , så jag slapp. Nu ska dom nog klaara vintern, som ska bli den kallaste på 1000 år. Jag gillar snö, så länge den ligger still på marken. Gillar INTE när det snöar. Sen är jag otroligt frusen av mig oxå, men med rätt kläder håller även jag mig varm :)

Vet inte vad jag ska skriva. Håller på att planera vårt badrum som ska byggas om. Blir det som i mina tankar så blire toppen :)

Längtar till 23/11.


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0