10-10-12


Har påbörjat Emmas garderobsrensning. Hon har alltså vuxit galet fort det sista, från strl 110/116 te 122. Det blir inte mycket kläder kvar alls. Tur Madicken oxå växer, det finns nog lite 122 plagg i hennes garderob att hämta. Sen är det bara att handla nytt. Jul snart, och lillan önskar sig kläder. Suveränt! :)

I helgen va vi på ikea. Åkte lördag förmiddag och tok-shoppade. Barnen hade tur, smålandia va ledigt denna gången. Det verkar på Emma som om det är samma klass som liseberg typ. Superkul där inne tydligen :)
Åkte hem, nöjda över att ha inhandlat två expedithyllor, hemnes säng, hemnes byrå, hemnes sängbord. Yeey va fint vi skulle göra det. Gubben monterar ihop expediterna, sen är det dags för sängen. Meeeen vi hade glömt den. Inte okej! Bara att montera resten och åka ner igen på söndagen :) Erica sov över lördag till söndag. Vi älskar att ha henne i Hjo!

Söndag morgon åker vi mot falköping, plockar upp mys-moster Erika och far mot jönköping. Köper säng, äter på Burger King, handlar på ÖB och åker mot falköping igen. Lämnar Mys-Moster och åker mot Hjo. Hela den dagen spenderades i en bil kändes det som. Men barnen var nöjda och Erika va nöjd. Så det va det värt. Givetvis körde jag det mesta oxå, och det gör ju det hela roligare! :)
När vi kom hem blev sängen monterad och nu är vi på god väg till sveriges finaste hem :)

Nu ska det planeras badrum oxå. Liiiite mer arbete på det...

Tänkte egentligen skriva ett inlägg om det jobbiga som rör sig i mitt liv, om människan jag håller tätt intill mitt hjärta. Om hon den där som funnits i mitt liv sen 28/7 1991 och sen bara kommit mig närmare och närmare. Om hon som jag skulle döda och dö för. Ville skriva ett inlägg för att lätta mitt hjärta, visst är det jobbigt att sitta bredvid - men mest av allt är jag supernöjd med att sitta mitt i. Det kallas syskonkärlek och jag är så oerhört glad för att vara den du vänder dig till.
Får se om det blir ett inlägg om alltdedär senare. Nu ska jag fortsätta röjja garderob..

Kommentarer
Postat av: Erika

:) <3

2010-10-13 @ 09:57:04
Postat av: jennie

har blivit utmanad :)

2010-11-05 @ 08:31:51
URL: http://norr-baggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0