Måndag!


Helgen har gått, det har inte hänt så mycket. Jag har hängt med mina kära flickor endel, vilket jag älskar!
Madicken har vart hos oss i helgen eftersom pappi jobbat - som vanligt. I torsdags var vi på KSS med henne igen, återbesök. Hon har käkat antibiotika i fem dagar och fått örondroppar i 7 dagar sen sista besöket, ändå rinner dom fortfarande. Massvis.
Så vi ska in på torsdag igen. Söva henne och göra rent ordentligt. Antagligen så plockar dom hennes rör oxå. Äntligen händet det något!
Så¨satans synd om lilla tjejen, hon hör superdåligt och så är det inte kul när det rinner o fastnar glegg i hennes hår :(

Emil har åkt tillbaka till mamma efter en förvånansvärt bra vecka. Underbart skönt att det rullar på nu. Som sagt - jag ÄLSKAR vardagen.

Nu är det snart samhäll, vi ska prata om partierna, ska bli skitkul. Jag är så oinsatt i all politik så älskar att lära mig mer. 

Grattis Madickens fadde Malin på födelsedagen med. :)

Kärleken är som en fågel - håller man den för hårt kvävs den, håller man den för löst flyger den iväg....

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅHH tack! =D Tänkte ta med mig Madicken på en fika någon dag? Kan inte du fråga om hon vill det? =)

2010-09-06 @ 15:30:47
Postat av: Anonym

Det ska jag fråga, jag vet dock redan svaret :P

2010-09-06 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0