110818


Gårdagen spenderades hemma. Heeela dagen. Emma sov hos Denice så jag och Madicken fick lite ensamtid (Molly var ju självklart hemma me) Vi satt i soffan och funderade på vad vi skulle hitta på, baka brukar vi göra men eftersom bakmargarinet va slut så var det inte så lätt. Vi fick för oss att göra saft! :)
Ut till våra svartvinbärsbuskar - redo att plocka. Då va det tomt. :( Vi har tre buskar på baksidan. PÅ framsidan finns en buske och på den fanns några bär. Sen plockade vi lite vitavinbär oxå och så slängde vi i lite blåbär. Det blev alltså blandsaft! =) Det va ju inte ens lite svårt, jag blev till och med nöjd med saften! Woho!

Sen kom Emma hem och posten kom. Jultidniingsreklam i mängder. Vi kom överrens om att dom ska få sälja i år. Ihop. Så dom begav sig ut och började. Dom ska sträva efter att få ihop till ett xbox kineckt. Det kan dom ju ha ihop :)

Så vill ni köpa gå in på www.jultidningsförlaget.se och kika och så kan ni skicka beställning här eller så :) <-- JENNIE!

Emma ska bli dubbel-storasyster. I februari ska hon få ett syskon. Jag har misstänkt det länge, men igår fick vi det bekräftat. Jag blir så satans jävla arg! Är det inte bättre att ta hand om det barn man redan har först, innan man skaffar fler. GAH! Tack o lov så har iaf lillan börjat förstå lite, hon vill numera inte åka till pappa. För min del blev det en ÄNTLIGEEEEEN upplevelse. Det har jag ju faktiskt väntat på i sex och ett halv år. MIN tjej det!

NU ska vi baka. Wiieho!

Kommentarer
Postat av: jennie

självklart ska jag det :)

2011-08-18 @ 16:59:56
URL: http://norr-baggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0