Fredag

Då var helgen här igen då, som vanligt springer tiden iväg.
Madicken har åkt med moster Erika till skövde o shoppat, ska bli superkul o se vad hon kommer hem med för kläder denna gången :o) Sen i kväll ska hon iväg o sova hos faster Emelie o sen ska dom till jönköping o shoppa imorgon, kan ju tro att hon är nöjd lillstumpan.
Egentligen skulle emma till sin pappa idag me, vi tänkte att fjärde gången gillt kanske. Men icke.
Jag fick höra både det ena o det andra om att det är MITT fel att han inte är den pappan han borde. Att det är MITT fel att dom inte har en bra kontakt. Jag skiter i vilket för nu är Emma så pass stor att hon fattar själv att det är han som inte vill ha henne, inget annat. Jag har försökt så många år nu utan resultat så nu ger jag upp.
Lillan har det grymt bra hos oss, utan honom. Till o me bättre. Det är INTE lätt för ett barn att bli sviken gång på gång.
Solen skiner o de mesta är bra. Vi planerar för en tripp till falkenberg med husvagnen nästa vecka me. Mysigt som tusan.

Vet inte vad vi ska ta oss till idag, får väl ta en sväng till lekparken med Emma o hennes kompis Lovisa kanske. :)

Jag <3 Min Familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0