...


Nu är vardagen igång igen. Skola, dagis, jobb o sånt. Fotbollskola och tidiga kvällar.
Som jag sagt tidigare så gillar jag vardagen. Väldigt mycke till och med.
Jag gillar att det händer något på dagarna, att man har något att göra, att barnen har något att göra. Att man slipper hitta på något hela tiden.

Jag har börjat plugga på komvux igen. Helt suveränt. Samhäll A, matte A o ECDL. Känns bra som sjutton och än så länge är jag taggad till tusen. :) Emil har kommit tillbaka oxå, har vart hos oss några nätter nu, allt går super. Han har fyllt åtta år och igår hade vi kalas. Han och flickorna kan knappt slita sej från varandra, men det hinner nog ändras. Småsyskon ÄR ju jobbiga :)

Annars är livet upp och ner. Många konstiga tankar snurrar i mitt huvud. Jag är förvirrad och kluven.
Det är lite mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0