21/9


Dagarna går och här på Trombonvägen händer inte mycket. Vakna, lämna barn, plugga, hämta barn, sova. Typ. Hösten är här, vinterjackan hittad och framplockad. Kallt som f*n ändå.
Bra TV program som startar, soffmys.

Va på KSS och gjorde en isotop undersökning på Madickens njurar i fredags. Ska in den 8e igen och få svaren från den. Ska bli spännande och se om den visade något. Den stackars tösen har väl fått mina dubbla urinledare.
Sen hoppas jag att det är slut med sjukhusbesök för hennes del.

Denna veckan är det en-barns-vecka. Lugnt och skönt. Nu är vi lediga i två dagar oxå. Först Emma imorgon, sen jag på torsdag.
Imorgon ska vi göra inget-nada. På torsdag ska vi fira att Selma snart fyller ett år, hon ska få ett års vaccin.

Nu ska vi strax krypa ner i soffan och se på IDOL, sen blir det nog till att sova.


Valet tänker jag inte ens skriva om. Gah!

Kommentarer
Postat av: jennie

snällt att ge vovven spruta i födelsedagspresent..

2010-09-21 @ 20:07:13
URL: http://norr-baggen.blogspot.com
Postat av: madde

Hejsan.ÅÅÅ min dotter ska göra samma sak imorrn på kss som din har gjort.

Snälla kan du maila mig skulle vilja ha kontakt med dig o kolla hur lång tid det tog o.s.v

mvh madde

2011-03-01 @ 18:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0