110816

Igår när jag gick o la mig så ställde jag klockan på 8.00. Dels för att ringa BVC ang Mollys bajs (som är militärgrönt) och dels för att få in Lillan på rätt rutiner - skolan börjar ju på måndag.
De fungerade inte alls, jag gillar helt enkelt att dsova alldeles för mycket. 9 vaknade vi, det är ju iaf bättre än tio som det brukar vara :P
Vi tillbringade förmiddagen med att göra - ingenting. Lite dammsugning och tvättning bara. Sen va det dags för restaurang Emma att börja kocka. Hon lagade makaroner och köttfärsås heeelt själv. Jag fick sätta mig vid bordet och hon kom och tog beställning, sen serverades maten - upplagt och klart. Så duktig tjej!
Sen bar det av till Malin och Saga på kaffe och äpplepaj. Gott & trevligt som alltid. :)

Har vart en bra dag!

Tänker lite extra på lillasyster idag. Hoppas verkligen ditt liv repar sig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0