Dag 20 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Detta är inte helt lätt. Skit svårt till o med.
Jag skulle vilja byta liv med mina barn, alla 3, för att veta hur dom egentligen mår. Vad dom tänker om saker osv.

Nu får denna 30-dagars grejen gärna ta slut. Inte så kul längre.

Dagarna på slingervägen är sega, dom består av amning, amning o amning. Jag är så trött på det! Samtidigt vill jag att det ska fungera att amma denna gången, så det är väl bara att stå ut. Hon följer sin kurva i vikt men det hade inte skadat om hon gick upp lite till. Idag vägde hon 3400g och hon har blivit 52 cm lång.
Tur hon är så himskeles söt, annars hade jag vart bra trött på henne. :)

Kommentarer
Postat av: jennie

amma är myysigt!

och söt är hon ja :)

2011-05-17 @ 21:24:28
URL: http://norr-baggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0